Black Friday με εκπτώσεις έως 43% και δώρο μια ρομποτική σκούπα - περισσότερα ΕΔΩ.

Εξυπηρέτηση iRobot

Εάν το ρομπότ σας δεν λειτουργεί σωστά, διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο και τις οδηγίες χρήσης της συσκευής που παρέχονται σε αυτή τη σελίδα.

ΠΩΣ ΠΡΟΧΩΡΑΩ;

Εάν το ρομπότ σας δεν λειτουργεί σωστά, διαβάστε προσεκτικά το εγχειρίδιο και το κεφάλαιο "Αντιμετώπιση προβλημάτων", το οποίο θα σας βοηθήσει να επιλύσετε τα περισσότερα προβλήματα μόνοι σας.

Παράπονα και εξυπηρέτηση

CERTUS MERCATUS GREECE-MEPE

Γαυρίου 4, 2ος όροφος

16672, Βάρη, Αθήνα, Ελλάδα

+30 2169003308 gr.info@certus-mercatus.com
Ελλάδα

MANOLOPOULOS SERVICE

Αγορακρίτου 29-35 Πλατεία Αττικής, 10440, Αθήνα

Website: www.manolopoulos-service.gr

+30 210 82.13.542 info@manolopoulos-service.com
Κύπρος

Κύπρος

3D ELECTRONICS SERVICES

Βηθλεέμ 60, Στρόβολος, Λευκωσία, 2033, Κύπρος

Website: www.3dservices.com.cy

00357 99620124
ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΓΓΥΗΣΗΣ - Πληρωμένες επισκευές μετά το τέλος της εγγύησης

Εάν η συσκευή δεν καλύπτεται πλέον από την εγγύηση, η μεταφορά της συσκευής γίνεται από τον πελάτη με δικά του έξοδα. Το ρομπότ πρέπει να είναι συσκευασμένο έτσι ώστε να μην υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά. Στείλτε τη συσκευη στο πλησιέστερο κέντρο επισκευής σας, μαζί με μια σύντομη και ακριβή περιγραφή του προβλήματος, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Μόλις το ρομπότ παραδοθεί στο κέντρο επισκευής και πραγματοποιηθεί η διάγνωση του προβλήματος, το αρμόδιο τμήμα θα σας υποβάλει μια προσφορά τιμής για επισκευή. Εφοσον συμφωνήσετε, πραγματοποιείται η επισκευή.

Κατά την υποβολή αξίωσης εγγύησης, προετοιμάστε το ρομπότ για μεταφορά

Αφού στείλετε τη φόρμα αξιώσεων, ετοιμάστε το ρομπότ για παραλαβή από ένα courier:

  • φορτίστε πλήρως την μπαταρία, αφαιρέστε την από το ρομπότ και τοποθετήστε την στο κουτί με το ρομπότ.
  • καθαρίστε το ρομπότ και συσκευάστε τα αξεσουάρ.
  • επισυνάψτε αντίγραφο της απόδειξης αγοράς.
  • επισυνάψτε έντυπη επιβεβαίωση ότι καταχωρίσατε την αξίωσή σας, η οποία θα παραδοθεί στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας αμέσως μετά την αποστολή της φόρμας αξιώσεων.
  • ιδανικά, συσκευάστε το ρομπότ στο αρχικό κουτί ή συσκευάστε το με άλλο τρόπο με ασφάλεια, ώστε να μην υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά.